لوگو تبلیغات رسانه ای

طراحی لوگو رسانه تبلیغاتی بسیار زیبا و حرفه ای که برای شرکت کارا پایدار هامون طراحی کرده ام.

توضیحات کوتاه درباره طرح و آرم رسانه تبلیغاتی کارا پایدار هامون

از دیگر ویژگی ها در این لوگو و نشان تبلیغات رسانه ای ، استفاده از رنگ های جذاب در آن هستش

من در این طرح از شکل های مختلفی برای طراحی و ترسیم این لوگو استفاده کرده ام

طرح به گونه ای می باشد که تمامی کاربران به راحتی بتوانند با شرکت و به خصوص حرفه و کار شرکت ارتباط برقرار کنند.

در این من از شکل مربع در طراحیم استفاده کردم که نشانه و آرم رسانه ای و قاب دوربین هستش و اما چرا از چندتا مربع بهره گرفته ام؟

استفاده از چندین مربع در داخل هم برای نشان دادن اولا همان طور که گفتم نشان دادن قاب دوربین در طرح هستش

دوما از طرح های تودرتو که نشان دهنده تبلیغات در قسمت و بخشهای مختلف در این طرح خلاقانه استفاده نموده ام.

نماد بال و پرهایی که استفاده کرده ام معنای بلند پروازی شرکت در کارهاش رو تداعی میکند

چهار رنگی که در این طرح قرارش دادم ، دو رنگ توسط خود کارفرما تعیین شدش و دو رنگ دیگر را خود من انتخاب کردم

رنگ لوگو کارا پایدار هامون

یکی از اصول اولیه طراحی لوگو خاص بودن آن است. به طوری که لوگو در میان سایر برندهای همرده و غیر هم‌رده به صورت متمایز نمایان باشد.

پس ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین مزیت طراحی لوگو حرفه‌ای ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در میان سایر رقبا است.

هرچه این لوگو حرفه‌ای‌تر طراحی شود رابطه مستقیمی در جلب توجه کردن برند شما خواهد داشت. مخصوص طرحی به مانند لوگو رسانه ای و تبلیغاتی

من در طراحی هایم دوست دارم بیشتر خودم رو به چالش بکشم و با طراحیهایی از این دست باعث تقویت در ایده پردازی و ترسیم خود بشوم

ما باید این نکته را در نظر بگیریم که طرح باید مورد تایید کاربر قرار بگیرد. بخصوص در طرح لوگو هایی مانند مهاجرت ، گردشگری

چون نگاه و تمرکز کارفرما بیشتر بر روی القای طرح بر نوع خدمات خود است و این کاربر است که مدت زمان زیادی را صرف دیدن لوگو میکند.

آنگاه میتوانیم انتظار داشته باشیم که کاربر رو بتوانیم با طرح خود همراه کنیم ، مخصوصا برای لوگو های تبلیغات رسانه ای .

چه مواردی را باید از کارفرما پرسید و درخواست کرد؟

این سوال به نوع کار بستگی دارد که میتواند پاسخ های زیادی را در پی داشته باشد

اما به طور کل رنگ سازمانی ، نوع خدماتی که ارائه میشود ، رقبای شرکت و اینکه آینده شرکت به کدام سمت خواهد رفت،

اینها از جمله سوالاتی هستند که میتوان از کارفرما پرسید و بر این اساس ایده و طرح خود را ترسیم کنید.

حال اگر دراین سوالها درباره شرکت تبلیغات (مانند لوگو رسانه ای ) باشد به مراتب کار دشوارتر و تعداد سوالها زیادتر میشود.

بیاید باهم نگاهی کلی به مشخص کردن و تقسیم بندی سوالات خود از کارفرما یا کارفرمایان بکنیم و اینکه چه مواردی را باید در نظر داشت

مشخص کردن هدف

در این مرحله مشتری (شرکتی که نیاز به لوگو دارد) در خصوص هدف خود از ساخت لوگو (Logo) و مشخصات و ماهیت مجموعه به شرکت طراحی لوگو توضیحات می‌دهد.

تحقیق رفتار کاربر و رقیبان

این گام شامل دو بخش است. بخش اول تحقیق در خصوص تمایلات کاربران و تاثیرات احتمالی که لوگو می‌تواند روی آن‌ها داشته باشد.

بخش دوم تحقیق بازاریابی است. این بخش از تحقیقات روی بازار هدف شرکت انجام می‌شود

تا طراحی نهایی لوگو به نوعی باشد که این شرکت بتواند در بین شرکت‌های رقیب بدرخشد و به خوبی شناخته شود.

خلاقیت

اصیل بودن از مهم‌ترین نکته هایی هستش که باید در طراحی لوگو و آرم در نظر گرفت.

به همین دلیل خلاقیت داشتن در طراحی برند و لوگو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

جزئیات آرم

در طراحی آرم (Logo)، جزئیات مهم هستند. در این مرحله طراح لوگو با دقت بیشتری روی لوگو کار می‌کند و جزئیات بیشتری مثل سایه و ترکیبات رنگی بیشتر به آن اضافه می‌کند.

بررسی لوگو

در این مرحله لوگوی طراحی شده در سطوح و موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود تا وضعیت آن مورد بررسی قرار گیرد. همچنین ممکن است در این مرحله لوگو (آرم) توسط برخی از مخاطبان اصلی نیز مورد آزمایش قرار بگیرد.

راهنمای طراحی

بعد از بررسی نهایی آرم و تایید آن توسط مشتری، شرکت ساخت آرم یک راهنما در خصوص شرایط استفاده از لوگو و تمامی شرایط استفاده از آن به مشتری می‌دهد.

اگر با مطلعه موارد بالا هنوز سوالاتی ذهن شما را درگیر میکند میتوانید در بخش تماس با من اقدام کنید

لوگو انواع مختلفی دارد که باید به عنوان یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات طراحی لوگو یا کارفرما، آن‌ها را شناخت.

به عنوان یک طراح لوگو، این مهم است که با شناخت انواع لوگو، بتوانید خواسته مشتری را برآورده کنید

و به عنوان یک کارفرما، می‌بایست با شناخت انواع لوگو بتوانید لوگو مناسب شرایط کسب و کارتان را انتخاب کنید.

شما هم نیاز به لوگوی در حوضه تبلیغات رسانه ای دارید؟ از بخش تماس میتوانید درخواست خود را ارائه دهید.

همچنین اگر نیاز به مشاوره داشتید می توانید با ما ارتباط بگیرید تا بهترین گزینه و راه در اختیار شما قرار گیرد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.